Blog Layout

Giraff Media med ny storkontrakt

Giraff Media • aug. 14, 2019
Giraff Media har vunnet en storkontrakt med hvilePULS for salg av reklame på over 500 digitale skjermer på en rekke legekontorer i Norge. 

Kontrakten går frem til April 2020 som en test og fornyes videre med 3 år av gangen og har en verdi på 8 – 12 MNOK i omsetning i året.

Avtalen er en av flere store kontrakter Giraff Media inngår i år og er en viktig milepæl i selskapet. Dette bekrefter selskapets posisjon som utfordrer og gjør dem til en betydelig aktør i markedet for utendørsreklame i Norge. 


Ny storkontrakt innen helse

HvilePULS har i en årrekke vært ansett som Norges største helsekanal. Med 1,2 millioner seere pr. mnd. når hvilePULS ut til hele befolkningen gjennom sine skjermer på venteværelser. 

Kanalen er kjent for høy oppmerksomhetsgrad og høy troverdighet.

«Giraff Media er en spennende og nyskapende aktør i bransjen vi har jobbet tett med siden 2012 og kjenner godt til. Det er imponerende å se hva Giraff Media har fått til over disse årene noe som gir oss trygghet på leveransene og det var derfor et enkelt valg å velge dem.» sier daglig leder i hvilePULS, Tore Hovda. 


Rigger til videre vekst  

På kort tid har Giraff Media bygget seg opp og sikret en rekke solide kontrakter i markedet. Tidligere i sommer fikk Giraff Media eksklusiv rett til å selge reklame på ytterligere 12 skianlegg i Norge, og selskapet ble med det den største aktøren i skidestinasjonssegmentet. De har i tillegg nylig signert avtale med den nye «storstuen» for helårsski – SNØ Oslo. 

Giraff Media er et medieselskap som selger reklameinnhold til fornuftige priser. De har vært i markedet siden 2011 og har bygget seg opp til å bli markedsledende på rekreasjonsdestinasjoner – et segment med høy synlighet og prestisje som folk lett kan referer til og kjenne igjen. Giraff Media har bygget opp en sterk merkevare, og de fleste brands i Norge har kjøpt annonseplass av selskapet.

«Vi er stolt av å bli valgt av en aktør av denne størrelsen. Å vinne denne typen kontrakter viser at vi leverer som ønsket.», sier Christopher Wroll Hagen - Markedssjef 

Share by: